nurseinuganda.reismee.nl

Webale nyo!

Hey,

Even nog een laatste berichtje vanuit Kootjebroek.

Inmiddels ben ik weer veilig op Hollandse bodem geland en dat voelt ook wel weer heerlijk. Ik heb erg genoten van mijn Afrikaanse avonturen en kijk er heel positief op terug! Het is enorm snel voorbij gegaan. Ik hoop dat ik een realistisch beeld heb kunnen geven door dit blog. In ieder geval vond ik het schrijven wel fijn en zolang het zwart op wit staat, kan ik het ook niet vergeten;)

Super leuk dat jullie met me meegelezen hebben, ik vond het echt leuk dat iedereen zo betrokken was!

Webale nyo! (hartelijk bedankt)

Reacties

Reacties

Christa

Fijn dat je weer veilig terug bent! Het was mooi om je te volgen door middel van dit blog, en zo je ervaringen mee te maken! Je hebt leuke, maar ook minder mooie dingen meegemaakt, die je zullen vormen en waar je vaak aan terug zult denken. Succes gewenst verder en groetjes!

Vera

ik ben blij dat je er weer bent!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change