nurseinuganda.reismee.nl

Welkom!

Hallo en welkom op mijn reisblog,

Nog maar 4 weekjes en dan hoop ik voor de tweede keer de Afrikaanse cultuur in te vliegen! In plaats van Malawi, naar Uganda. Dit keer geen groepsreis, maar individueel. En nu geen weeshuis, maar st Francis Hospital in Nkokonjeru. In dit ziekenhuis ga ik 4 weken werken, kennis en ervaring uitwisselen. Daarnaast doe ik mee aan het wondzorg project van de stichting Travel4Change, wat betekent dat ik 1 dag per week kinderen in omliggende dorpjes opzoek en hun wonden verzorg.

Stichting Travel4Change helpt me bij vervoer/verblijf/begeleiding en zo hopen we samen een geweldige tijd tegemoet te gaan! Ik heb er echt zin in. De bedoeling is om veel foto's te maken en veel te gaan schrijven, zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten van deze interessante ervaring!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal te vinden is? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Laat ook gerust af en toe een berichtje achter.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Esmeralda

Reacties

Reacties

Ilse

Leuk! Wij reizen graag mee?! Veilige reis en veel plezier in Uganda!!

Nijburgies

Ha (tante) Esmeralda, we reizen ook graag met je mee... spannend... we wensen je een goede reis en een fijne tijd in Uganda!!

Liefs Harmen & Anna en de jongens ;-)

Nina

Heee, Esmeralda! Heel veel plezier daar!! Ik ga af en toe meelezen! Groetjes Nina

papa

Esmeralda, Zeker reizen we met je mee! veel plezier in Uganda dat je een mooie ervaring op mag doen en hopen op een veilige thuis komst goede reis!!

Bianca

Hoi Esmeralda,
Super mooie uitdaging en wat tof dat je het aandurft in je eentje! Heel veel plezier en ik ga zeker meelezen. Veilige reis!

Erika

Hey Esmeralda
Je zult onder tussen wel aan gekomen zijn?heel veel plezier in je uitdaging en geniet ervan??

Nijburgies

Nou zeg... das zeker een goed begin voor het eerste weekend... en je bent al helemaal ingeburgerd met je keuken. Is toch nog heel wat primitiever dan mijn jaren 20 keukentje vorig jaar ;-)
Ook alle kanten al op gereisd! Gaaf hoor. Geniet ervan en succes met je eerste werkdag! We horen graag weer van je!

Liefs ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change